Arkadaşlar birkaç sorum olucak cumartesi doğum yaptım, yemeğimi suyumu çok güzel yiyip içiyorum bence kabızlık oldu ve zaten ilk başta tuvalete gitmeyede korkuyordum gitmemem iyi oldu ama bu tüvalete gidememe durumu ne kadar sürüyor karnım o kadar şişki.