Benim bat 13 15′inde test yapmayı düşünüyorum kızlar sizler yaptınız mı durumlar nasıl ben de ara ara kasık ağrısı oluyor ama regl olmazsam ayın 15′inde test yapmayı düşünüyorum bu daha ilk denememiz bakalım ovulasyon testi ile takip etmiştim hayırlısı olsun