2prensesannesiiii Cinsiyeti belli olan var mı temmuz sonu doğumu olacakların belki cinsiyet belli olmuştur🥰
Asyaeylul2816 2prensesannesiiii 28yaşımdayım yarın 15haftalık olcam bakalm randevu var söylerse cinsiyeti 🤷🏻♀️
Kubrakumas 2prensesannesiiii bizde yeni öğrendik erkek bence bu sene erkek senesi rabbim herkesin gönlüne göre versin
2prensesannesiiii mrym1997 ya maşallah 🧿 inşallah bende öğrenirim ya bu ay içinde bende normalde 12+5 falanım ultrasona göre 10+5geç döllenme var benim 2 haftacık temmuz doğum yapacağım bi kızım var merak ettim cinsiyetleri herkes erkek erkek senesi galiba🥰
mrym1997 2prensesannesiiii benimde bir kızım var, temmuz başı haziran sonu olucak doğumum hayırlısıyla. inşallah öğrenirsin sende en kısa zamanda 🥰
Gulbahar27- 11+0 bizde bugün benimki de geç döllenme son adetime göre 14+0 ız ama ayın 17 sinde benimde kontrolüm tahmin eder mi bilmiyorum 2prensesannesiiii
2prensesannesiiii mrym1997 inşallah teşekkür ederim 🙏🏻 sizede hayırlı sağlıklı doğum diliyorum kızınız kaç aylık🥰
mrym1997 2prensesannesiiii amin inşallah teşekkür ederim, kızım 2020 doğumlu 4 yaşında olucak haziran ayında 🥰
Tgcycl Gulbahar27- ya bu temmuz annelerinin çoğu geç döllenme sanki benim de adete göre 10+6 ama geç döllenme olmuş 9+6
Babyerdogan 12+2 yimm. 20 aylık bir oğlum var. Bir saat sonra randevum var.. Cinsiyet için heyecanlıyım😊😊
Babyerdogan 2prensesannesiiii geçen haftaki randevumda öğrenemedim. Tekrar yarın gideceğim. Öğrenebilirsem yazacağım😍
2prensesannesiiii Asyaeylul2816 benimde randevum yarın artık tahmin yapmazsa burdan atarım burda tahminciler tahmin eder😂🙈