Gmm41 Dua edin bana çok korkuyorum ne olursunuz,kansızlık vardı bende dün kan takviyesi yapıldı. Bugün sezeryanla alacak ya ölürsem bişe olursa diye çok korkuyorum
dolunay__ Gmm41 allah korusun kac hemoglobin benim 8 kan verdiler sana hic korkma allah yardımcın olsun
Tuba04 Gmm41 olumsuz düşünmeyin Allah korusun normal doğumda da ölüm riski var ölecek olsanız bence hormonlardan kaynaklı böyle düşünüyorsunuz sağ salim girip çıkacaksınız inanıyorum Allah dermansız dert vermesin