Yessiimm bende olmamıştı böyle ya prilam kullanmıştım ama çalışıyordum zorlanmıyım diye . Şimdi berbat oluyor hemde yanma ekleniyor gibi . Birde affedersin ben 2-3 haftaya kadar kabızlık çekiyordum şimdi tam tersi. Doğum yaklaştıkça olur yazıyor 🤷🏻♀️🥹