[silindi] 18 haftalığım.afedersiniz ama her tuvalet sonrası mutlaka iç çamaşırı da bir çay kaşığı kadar ıslaklık oluyor.özellikle tuvalet sonrası.böyle bişey yaşayan var mı acaba
A12_S07 [silindi] Ben hep yaşıyorum en başından beri 34 haftalık oldum akıntıdir enfeksiyon falan varmı
[silindi] A12_S07 onlar yok çük şükür.iki hafta önce suyu da iyi.benim ilk gebelik ya insan bilemiyor.
A12_S07 [silindi] Benimde ilk hep tedirginlik var hala her gittiğimde soruyorum doktora su olsa devamı gelir dedi rahatladım akıntı maglesef hamilelikte hep olacak