Yagmurata24 Kızlar merhaba 25.haftada ve hiç alışveriş yapmayan bir anne olarak panik oldum 😁 Reflü yatağı araştırıyorum sizce hangisi daha iyi? Hem kullanan anneler hem araştırıp alan ve kullanmaya gün sayan annelerin deneyimlerine ihtiyacım var, sevgiler 🌸
Busy Yagmurata24 Umay çantalı reflü yatağı aldım baya büyük geniş . Uzun süre yatar içinde . Baya kullanışlı geldi bana
Yagmurata24 Busy En favorim umay aslında. Yurtdışında yaşıyorum ve doğumu annemin evinde yapacağım o yüzden hemem beşik almak istemedim, bebek yatmazsa hem annemin evini işgal edecek gibi düşündüm. Beşiksiz sadece umayla olur mu sizce?
Busy Yagmurata24 kendi yanınıza yatıracaksanız bence ilk zamanlar için uygun. Kendi yatağınızda yanınızda bunun içinde güvenle uyuyabilir. Çocuğu ezme riski falanda olmaz. Ben ilk çocuğumda 6 ay bu şekilde kendi yatağımda yanımda içinde yatırmıştım sonra beşiğe geçmiştik .
cokbilmismom Yagmurata24 4 ay uzun bir süre reflü yatağı ile idare etmek zor olur bence onlar çünkü küçücuk [https://mutluresim.com/images/2024/01/09/nj3eG2.png](https://) Bak böyle bir şey alabilirsin daha kullanışlı olur
Yagmurata24 Busy Umay reflü yatağı aldim sabah gaza geldim :) en kötü bir park yatak alıp içine koyarim ilerleyen zamanlarda, inşallah kullanışlı olur :(
Busy Yagmurata24 ilk 6 ay çok kullanışlı oluyor güvenli oluyor . Yatakta koltukta beşikte her yere taşıyıp uyutursunuz içinde