OVAm Mrb hanımlar FSH değerlerim iki aydır 22-25 çıktı dokttor bir tedavisi yok deyip gönderdi , FSH değeri yüksek olanlar ne yaptınız ilacı yok mu bunun tecrübeli annelere ihtiyacım var
Yaprak- OVAm cyclo progranava diye bir ilaç var hem adeti düzenliyor hemde hormonları şuan ben kullanıyorum
Mercan_35 OVAm nasıl tedavisi yok yahu cylo prognova,testere dişli aslan pençesi,hayıt düşürüyor fsh ı👍 Bazeb doktorları anlamak güç😐
DeneyimliMom OVAm belli bir değerin üzerinde olunca sıkıntı olduğunu biliyorum ama siz gene de Hayıt kullanmayı falan deneyin ve mutlaka başka doktordan görüş alın. Hayıt östrojen içeriyor ve östrojen fsh düşmesine neden oluyor. Ben Hayıt sirkesi kullandım çok daha etkili diye ama benim fsh sıkıntım yoktu boşa umut vermek istemem. Ama benim miyomum küçüldü Hayıt sayesinde.
OVAm Yaprak- hiçbir şey anlamadım inanın direk bunun ilacı yok bebek istiyorsanız tüp bebek merkezine dedi
OVAm Mercan_35 inanın hiçbir şiy anlamadım ilacı tedavisi yok deyip çıktı , bebek düşünüyorsanız tüp bebek merkezine dedi gönderdi
Yaprak- OVAm maalesef Doktorlar ilgisiz halbuki ilacı varmış bende tüp bebek tedavisindeyim yeni öğrendim herkese de yazmak istedim östrojen yükselince FSH düşüyormuş bende şimdi hayıt kürü bide propolis kullanicam bugün sipariş verdim degerlerimiz aynı adet olunca tekrar olcturucem bakalım ne çıkacak
Mercan_35 OVAm günümüzde iş ahlakına sahip doktor bulmak çok güç..parmakla sayılır oldular. Tüp bebek bir zorbalığa dönüşmüş durumda. Ya bir tedavi edin nedir bu tüp bebek furyası🤔 Üstelik aşılama neyse tüp bebekde o benim gözümde.Medyanın gazlaması ile etkili gösterilen bir tedavi ama değil. Siz normal tedavi eden bir doktor bulmaya çalışın.Ayruca fsh tedavi edilebiliyor önceki postumda yazdığım gibi👍
OVAm Mercan_35 diyecek birşey bulamıyorum artık vicdanlarıyla başbaşa kalsınlar onca insanın hayalleriyle oynuyorlar. Dediğiniz gibi yapayım başka doktora da görüneyim bu ay çok teşekkür ederim
OVAm DeneyimliMom çok geçmiş olsun size de ne mutlu güzel sonuç almışsınız, sizin adınıza çok sevindim
OVAm Yaprak- kaç aydır tahlil yaptırıyorsinuz , hangi ilde hangi doktora gidiyorsunuz, tüp bebek merkezleri ilaç veriyor dediler ama sizde mi tüp bebek merkezinde tedaviye başladınız .
Yprkk Yaprak- isminizi görünce yazayım dedim benim de adım yaprak hiç denk gelmedim burada 😁 adınız mı yaprak kızınızın ismi mi .
Alya_Toprak Yaprak- Benim fsh 20 amh 0.29du asla bebek olmaz tüp deneyelim dediler ama ben istemedim zaten bir oğlum vardi aslan pençesi iyi dediler içtim ama bebek icin değil artik menapoza girmeyeyim diye ictim mulltivitamin ve quenzim hap icmistim ve rahim filmi cekildi zaten olmayacak dedikleri icin o ay saldim sadece 1kez birliktelik oldu ve suan hamileyim bencr bir dene istersen rahim filmi tüpleri açmış olabilir degerlerimi gören doktorlar şaşırıyor nasil oldu bu bebek diye :)
Yaprak- OVAm ben Bursa bahçeci Betül hanıma gidiyorum canım o yazdı ilacı doktorum söyledi yumurta gorunmemisti fsh yüksek olunca bazen yumurta görünmez demişti hatta ilacı sabah akşam kullandım 10 gün sonra yine adet oldum şansıma hafta sonuna denk gelmişti olcturemedim ama şimdi adetimi bekliyorum 2.gun yine olcturucem bakalım ne çıkacak
Mercan_35 OVAm hayıt,testere dişli aslan pençesi muhteşem bir bitkiler deneyin 👍 Acil şifalar dilerim umarım vicdanını,iş ahlakını yitirmemiş doktorlara denk gelirsiniz💕
e_blue_sky_a papatyaolsun adetin 2. 3. Günü düşük olur 5ler 7lerde yumurta olgunlaşana kadar 14gun örneğin 20lere 22lere kadar çıkar pik yapar. Yumurta çatlayıncaya düşer fsh işte o vakit hamile kalınır. Takip için adetin 2. Veya 3.gun ki değerlerine bakılıyor.
OVAm e_blue_sky_a aynen 3 gün budeğeri gördüm , yaş 31 , Amh değerine bakmadılar bile bilmiyorum kaç olduğunu canım
Mercan_35 papatyaolsun valla tıp diyor 10 dan aşağı diyor ama 60 ve üstü fsh la hamile kalan var🤷🏼♀️
e_blue_sky_a papatyaolsun hamile kalırsın bence. Adet bitince 2gun ara vererek deneyin. Yumurtlama testi vs takılmayın hiç onlara. Evet bazen tek ilişki ile de hamile kalınıyor. Her zaman değil. Siz sık sık deneyin… Bi bakmışsınız iki aya 3aya oluvermis
Asyaeylul2816 OVAm clifebitkisel macun çocuk düşünüyorsanız düşünmüyorsanız kadın doğum hapı var yasmin oda çok güzel etki ediyor