Evet bende yarın 38+2 ile gebelik sürecinin sonuna geliyorum💜 sabah 8de doğumum var. 2tane oğlum var biri 4 yaşında biri 2.5 yaşında şimdi de kızımız olacak…. Bu diğer dogumlarima göre daha heyecanlı sanki 🥰biraz daha korkuyorum arkamda😙 iki bebeğimi bırakıp ameliyata girmek biraz gerginlik yaratıyor 😪Rabbım hepinizi sağ salim kurtarsın, bebek isteyenlerin tez vakitte kucağını doldursun bana da dua edersiniz inşallah Allaha emanet olun ☺️💜