Kızlar merhaba 22 aralıkta regli oldum doktorum tekrar letu kullanmamı söyledi kanama bitikten sonra kontrole çağırdı ve yumurta oluştuğunu söyledi 3 yumurta Rahime gelmiş mi ne dedi orayı heyecandan hatırlamıyorum ☺️4 ocakta bana ovıtrelle çatlatma iğnesi verdi ve bugün kontrole çağırdı çok güzel çatlamış dedi bu ay senden ümitliyim dedi internette araştırırken okudum erken test yapılırsa sonuç pozitif çıkıyor diye bir yazı gördüm eşim yokken yapmak istedim merak ettim yeni yaptım ve negatif çıktı 😥ne düşünmeliyim bilmiyorum yardımcı olurmusunuz test yanıltıyordur inşallah