Valla açikcası 2. Bebeği bekliyorum ..ilkimdeb41+3 de doğum yaptım artık çatlayacakdım . Mide yanmasi’ kabızlık’karın agrısı’kalp çafpıntısı’ bebek dönerken içim yırtılıyodu resmen . Ilk doğumu dört gözle bekledim hergün doğsun artık diye agliyodum . Kabızlık çektinmi hıc çikarana kadar bı sıkıntı sonra hiç bisi yokmuş gibi yola devam …demem o ki bana taşımak doğurmakdan daha zor geliyor . Böyle düsün nekadar sancı çekersin acı esığin ne bilemem ama sonrasına odaklan sadece. Kuş gibi olucaksın ’yatarken kullandığin yastıkları bile birakıcaksın’istedigin yana yat ’istedigin gbi egil dogrul uzan ye ic ….. bunlara odaklan sadece doğumu düşünürsen kendini kasar benm gbi 41 lere kadar gidersin :D