Kizlar moralim çok bozuk geçen post açmıştım kan geldi uyurken bı anda diye devlet hastanesi kese alanında kanama var demişti, bugün kendi doktoruma gitti kese yırtığın var dedi bol bol dinlenmemi söyledi ama kahverengi lekelenmelerim devam ediyor doktor 1 hafta sürer dedi daha 14 haftalık hamileyim başına gelen var mı bebeğim gayet sağlıklı ama korkuyorum bişey olucak diye