gokcex merhaba, öncelikle doktor kontrolünde olmanız çok önemli. Ben de yaşıyorum bu durumu hatta kan sulandırıcı kullanıyorum, ekstra kardiyolojiye de yönlendirmişti doktorum. Gittim ve sonuç olarak bir haftalık bir tansiyon takibi yapıldı kan sulandırıcı yeterli görüldü, eğer yeterli olmasaydı tansiyon ilacı da kullanacaktım. Sizin de muhtemelen takibiniz yapılır ve uygun bir ilaca başlanır. Ayrıca bu durum panik atak anksiyete vb durumlardan dolayı da olabiliyor diye psikaytra da yönlendirmişti beni doktorum, çünkü panik atak hastasıyım. Dilerim ki sizin de bir kan sulandırıcı ile düzelir durumunuz 🙏Evet tansiyon bebeğe ya da size zarar verebilecek kadar ciddi bir durum fakat eğer stres yaparsanız, bu, bebeğe daha çok zarar veren bir durum olur. Sizden ricam doktor kontrollerinizi aksatmayın ve düzenli tansiyon ölçümlerinizi yapın.