Semamuhammet bende 8. Haftamda aynısını yaşadım çok kötü olmuştum birde pıhtı geldi benden ama yerleşme kanaması demişlerdi ama sen hiç bekleme tabiki muhakkak doktora git bebim bi kanama gözükmedi kesemde ama yinede o yakan iğneyi yemiştim 🙈 Allahım sana bağışlasın canım biz şimdi 28+6 olduk