Benimle aynı durumu yaşayan varmı ilk çocuğumu Doktorun sütünüz bebeğe yaramıyor emzirin üstüne mama verin dedikten snra çocuk emmeyi bırakmıştı ve çok sıkıntı yaşamıştım mamayla var olan sütü bile emziremedim bu nedenle şimdi aynı sorunu yaşamamak için sormaya geldim Anne sütünün yaramaması gibi bi gerçeklik varmı ? Ve her çocukta aynısı olurmu