KediAnnesi321 Kızlar 16+1deyim. Ama burda 14te bile pıtpıt hissediyorum diyen anne adayları var ve ben hissetmiyorum bu normal mi ya erken değil mi bende mi bi gariplik var? Siz kaçtasınız hissediyo musunuz?
naneliseker_ KediAnnesi321 herkesin bir değil canım gebeligi 🥲 Ben 22 de hissetim düşün. Bekle edecektir inşallah keyfine bağlı 🥹
Yaprakdokumuseverr KediAnnesi321 genelde 2.hamilelikte olanlar erken hissediyo ben ilkini 16 da 2.yi 15 te ilk hissettim ama bi kez mesela sonra aradan bi kaç gün geçti tekrar. Öyle sürekli olmuyo başta. Herkesinki farklı.
KediAnnesi321 Yaprakdokumuseverr öyle tabi ama insan yazılanları okuyunca ister istemez bi kendini dinliyo bende hissedecek miyim niye hissetmiyorum diye 😂
Adenala KediAnnesi321 Ben 19 dan sonra hissetmiştim canım kimileri 13. Haftada seyirme gibi hissediyorum yazmıştı burda
KediAnnesi321 Ben bi kere o pırpırı hisseder gibi oldum hatta eşime söyledim çok yedim gaz yaptı heralde dedik hatta 😂😂 ben hala bebekten olduğunu düşünemiyorum onun..
fundatlas KediAnnesi321 14te hissedilmesi bence çok zor ya ben 20 haftalıkken hissetmiştim zorla o da 22de net hissettim ilk gebeliğim