Irmakselim Kızlar size hep yazıyordum ilk dogumum kâbus gibi geçti ikinci gebeligim ve cok korkuyorum herseyden vati muanesi falan 38 +5 çatı muanesi oldum 7.5 cm acilmam vardı ne sancım var ne suyum geldi ne nişan hiç birşey olmadi acilmam vardi hemem aldi beni suni sanci istemiyorum dedim ama taktilar o kadar korkuyordum ki sanci hic gelmedi yükselttiler sanci vermeyi yine gelmedi ebe geldi alttan muane edicez gel dedi gidiş i gidiş doktorum geldi vazelin sürdü masaj yaptı 9 cm acilmam olmuş ayağa kaldirdi 3 kere egilip kalktım birden sanci ile ikinmam geldi 10 dakkikada doğurdum kizlar kucagima aldim oglumu Rabbim hepinize boyle kolay dogum yapmak nasip etsin o kadar korktum ama cok guzel bir sekilde doğurdum size tavsiyem evde cok egilip kalktım acma germe hareketleri yaptim 7.5 cm o sekilde oldu size hayirli dogumlar...
Kbrapoyrazunl Irmakselim Hayırlı sağlıklı ömürler dilerim size ve bebeğinize🤗 inşallah sıra bize geliyor
Tugbamete Irmakselim Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏🏻🙏🏻 bende çok korkuyorum doğumdan benimde senin gibi geçsin inşallah 🤲🏻
Irmakselim Tugbamete korkma bol bol hareket et sukuat cek cok faydasi oluyor rabbim kolay doğurmayı nasip etsin insallah
Sarella Irmakselim gözünüz Aydın hayırlı olsun 💐💐benimde ilk doğumum zordu İkinciye hamileyim şuan son günlerim kaldı inşallah bizimkinde kolay güzel geçer 🤲🏻 İlk bebeğiniz kaçıncı haftada Doğmuştu ?
Irmakselim Sarella ilki 38 haftalık dogdu 5 cm açıklıkla oglum da 38 +5 7.5 cm aciklikla Allah kolay dogum yapmayi nasip etsin insallah 💗
Elmassfl Allah analı babalı büyütsün canım maşallah ne güzel bir doğum nasip etmiş rabbim sana darısı bizlere inşallah 🙏