Ftsysf Kizlar vajinmdaki baskı normal mi birde bel ağrısı ilk gebelik korkuyorum kızım iki gündür de baya hareketsiz
Shurupp Ftsysf bende 23+3 üm sabahları bel ağrım çok oluyor bebek bazen aşağı vurunca baskı da oluyor ama hareket hissetmiyorsanız doktora gidin bence
_Tazeanne Ftsysf yani gün içinde azda olsa hissediyor musunuz rahim ağzı uzunluğunuz nasıl bebek makat gelişiyse aşağıya vuruyordur benimde hep öyle doktor ayakları aşağıda dedi
Ftsysf _Tazeanne bn o kadar ozelede gittim bunları sormak aklıma gelmedi ama doktorda bahsetmedi son kontrol 22 . Hafta işte herşey yolunda demisti
Bayramiye Kızlar belim ağrıyor ve karnımda bebek toplanıyor sürekli alt karnım çok fena acıyor terletiyor resmen beni vajinal baskı oluyor çok fazla su nişan bi şey yok sizce doğum olabilir mi ya 39 haftayım
Bayramiye ruveyda123 bel ağrım hafifliyo ama hiç geçmiyo on dakka falan alt tarafıma baskı oluyo çok fena