Nazany umrumdadegil bugun doktora gittim nisanmis 2-3 cm acıktığım vardi zaten şimdilik evdeyim takip edeceğiz perşembe sabah yatis dedi suni ile baslatacak
Nazany ElifT123 doktora gittim ben Nisan gelince hemen doğum.olmuyor bekleyelim dedi perşembeye kadar bekleyecegiz