Eva97 ilk gebeliğim ben 26-27 gibi bitirdim her şeyi ne olur ne olmaz diye iyi ki de öyle yapmışım her şey normal giderken 33. haftada gelmek istedi bizimki 🥲 çok şükür müdahale edildi ama tabi risk devam ediyor en azından ev ve eşyalar konusunda kafam rahat bence sizde bu haftada artık tamamlamış olun 🤗
ben gereksiz hiç bir şey koymadım açıkçası minimal olarak hazırladım bir küçük bavul ve bebek çantası yetti.
kendim için; iki adet alt üst pijama takımı, bir gecelik, bir hırka, 2-3 tane çorap, depent, 3 adet lohusa pedi, çıkışta giyeceğim kıyafetler, eşime kıyafet, havlu, küçük kişisel bakım çantam, terlik, çöp poşeti koydum. göğüs pedi,sağma makinesi, kremi vs hiçbirini koymadım doktorum ve ebelerim hepsinin gereksiz olduğunu söyledi sağma makinesi ihtiyaç halinde hastanede var dedi mesela.
bebek için; iki adet müslin battaniye, iki adet penye battaniye, 1 adet 10 lu hastane çıkışı, 2 adet 5 li hastane çıkışı, 10-15 adet yenidoğan bezi, 1 paket ıslak mendil, alt açma örtüsü, 3-4 adet ağız mendili, ben emzik vereceğim için emzik de koydum ama siz bilirsiniz, termos koydum çünkü hastanedeki kafe erken kapatıyor yine tercihe kalmış. biberon, mama, pişik kremi vs bunları almadım yine ebelerim bunlara gerek yok ihtiyacın olursa biz veriyoruz dediler.
sizde hazırladıktan sonra ebe veya doktorunuza bir sorun beraber hazırlayın hastanede ulaşacağınız şeyler boşuna yanınızda kalabalık yapmasın bence 🤗🤗🤗