ozlemozlem66 Ümraniye eğitim arastırmada doğum yapan var mı hangi doktora gidiyorsunuz? Özel odalar hakkında bilginiz var mı? Ben göztepe şehir hastanesi takipliyim ama anı bir doğum olayım olsa zor giderim evime özel arabayla 30 dk ümraniye daha yakın tecrübelerinizi paylasırssnız sevinirim
bkre_crk_ ozlemozlem66 bn takipliydim oraya yakin diye ama farkli doktorlar oldugu icin hep kim iyi kim kotu bilmiyorim en son dis agrim icin gitmistim izin kagidi istemek icin vermedi gerek yok dedi gidip cektire bilirsin dedi ki discilerde doktor kagidi istiyo dememe ragmen yine vermedi o gunden snra gitmiyorum oraya eltimde orda dogum yapmisti kadini odaya birakip gitmislerdi kadin tvlette diye gidip orda dogum yapmis ustune azar isitmisti
Meyranas ozlemozlem66 sadece ameliyat hanedeki anestezi uzmanı olsun hemşireler olsun İİ diyebilirim onun dışında memnun kalmadım bebek hemşireleri tam bi antika doğum yaptığım zaman eşimin halası dövecekti az daha doğum yapan bi insanın sütü hemen inmez hani heleki sezeryanda geç iniyor bebek hemşiresi sanki bilerek emzirmiyorum gibi psikolojik baskı yapıyordu bebeklerin elleri ayakları hep soğuk olur hani ne giydirirsem giydirim soğuktu battaniyeye sarılı yatmasına rağmen neymiş ayakları elleri sürekli çıplak tenimde olcak ısıtcakmışım yanımda başka hasta varken nasıl yapım bana senden anne olmaz demeye getirmişti resmen çok sorun yaşadım şuan ikinci gebeliğim nerde yapcam bende bilmyrm kartal da düşündüm ordada eş 5 dk görüyor onun dışında 2 gün giriş çıkış yasakmış odadan çıkamıyorsun refakatçi dışında birinin girmesi yasakmış zeynep kamil zaten ayrı bi antika 2 kere muayeneye gittim kötüleyen kötüleyene doğum haneyi öyle kalakaldım
yenidenanne34 ozlemozlem66 ben orda takipliyim memnunum dogumu da orda düşünüyorum bir yakinim dogum yapti memnun kaldi
2_erkek_annesi ozlemozlem66 ben o hastanede 2021 senesinde doğum yaptım ramazanda o kadar ilgililerdi ki doğumda anlatamam sadece hizmetliler tekerlekli sandalyede götürenler çok kötülerdi hadi hadi diyerek insanı çıldırtıyorlardı orada doğum yapınca hemşire alttan muayene için 2 kere falan bakıyor tekrar hizmetliye getirin doğum yapanları diyo ve onlar geliyo bize hadi hadi çabukun dedim sağımın solumun yarasıyla ben nasıl çabukabilirim hatta doğum yapınca sonuçta çocuk doğdu bi üşüme oldu bnde titreme falan aaaaa hanım ne oluyo sana diyo dedim doğumlarımda olağan şey bnde😒temizlikçiler hariç doktorlarıda hemşireleride ebeleride iyi bnce☺️
Eylulpera Hayatımda tecrübe ettiğim en iğrenç hastane diyebilirim .. bı kere pis personel kaba Dr lar ilgisiz bol bol azarlanma sorduğun soruya cvp alamama vs vs liste uzar gider .. ben başka sorunum için gitmiştim o dönem gebe değildim kapıyı vurup çıkmıştım saygısızlıklarina dayanamayıp .. hele bide gebelik takibi doğum mu Allah korusun ..
Arzuyildirim Merhabalar bende oraya gidiyorum genel olarak doktorlardan memnun kaldım benim sorularıma cevap vermişlerdi dogumuda orada düşünüyorum orada yapan arkadaşlar tavsiye etti memnun kalmislar
bkre_crk_ Meyranas hen 2019 da,zeynep kamilde dogum yaptim memnundum ama smdi bilmiyorum 2 ciyide orda dogurmayi dusunuyorum Allah iyi insanlar cikarsin karsimiza
ozlemozlem66 Meyranas bütün devlet hastanelerindd eş olayı aynı sanırım, ne kadar üzücü bir deneyim olmuş sizin için halbuki en kırılgan hassas döneminiz… , yakınsa eğer süleyman yalçın şehir hastanesi çok güzel doktorlar hep açıklayıcı ve kibar
Tupbebekile Meyranas ben Zeynep Kamil kadın Hastanesi’nde doğum yaptım 16 ay önce çok memnun kaldım . Çok aşırı ilgiller ayrıca 3 hafta yatmak zorunda kaldım ordanda memnundum Allah var ne öncesi ne sonrası haklarını yiyemem. Sadece yanıma denk gelen hastadan şikayetçitdim yaz ayı ne cam açtırdı ne kapı birde afedersiniz pisti tuvalete gidip sifon çekmeyi geç her yeri pisletitordı . Ondada hastanenin yapacak birşeyi yok haliyle
Meyranas bkre_crk_ bn psikolojik olarak çok yıprandım taburcu olduktan sonra eşime bi daha çocuk düşünürsem özelde doğururum dedim ama çok pahalı özellerde insan gibi muamele yapılsın istiyorm hani azarlanmak değil Ümraniye’de bu mevcuttu mlsf zeynep kamil çocuk konusunda çok İİ
bkre_crk_ Meyranas doktordab doktora degisiyo iste bazen o kadar ilgilj ve iyisi cikiyoki kkarsina bazende sanki 10 senelik dusmanin mid gbi bi doktor cikiyo karsina Allah iylrrle karsilastirsin
Meyranas ozlemozlem66 orası eşim konusunda sıkıntılı ümraniye de hastanenin eşimin kalmaya akrabası çok var o yönden İİ hani çağırdığım zaman hemen gelebiliyor bakalm nerde yapcaz
Meyranas bkre_crk_ vala bnm şansıma hepsi kötü geldi şansa Corona pozitif çikinca hepten kötü davrandılar doğuma girdiğim zaman bitmişti karantinam ama yine davranışlarından geri çekilmediler
bkre_crk_ Meyranas kotu bisey tabiki insan kolay kolay unutamiyo malsef rabbim oylelerini doktor olmasina firsat vermesin insAllah
slmdmrl Prof dr Murat Muhcu kesinlikle tavsiye ediyorum .14 haftalik ikizlere hamileyim .Kesinlikle perinatolojiye gitmem gerekiyor diye burayı tercih ettim harika bir dr ile karşılaştım. Özel hastaneye gidiyordum ancak ikiz gebelikte erken doğum riski çok yüksek ve bu yüzden küveze almaları gerekebilir özel hastanede de kuvez vs masraflar kaldıramam mecburen burada yapicam doktoruma güveniyorum arastiabilirsiniz
Tupbebekile slmdmrl kardeş özelede gitsen devlet karşılıyor küves masraflarını bilgin olsun. Ama şahsi fikrim kesinlikle devlet 32 hafta özele gittim 32. Hafta nstde sorun çıktı doktor ben birşey yapamam hemen Zeynep Kamile git dediler 3 hafta Zeynep Kamilde yattım . Özele gitmeninhiç bir artışını yaşamadım aksine dünya para döktüm . Devlete devam et hatta Zeynep Kamil harika