38+0 olduk heyecan korku panik hepsi yüklenmiş durumda ilk digumum normalden sezeryana döndü diye genel oldu bunda spinal düşünüyorum ama ameliyathane ortami belden igne vs çok korkuyorum kızlar özellikle şunu yap ya da yapma diyeceginiz bisey var mi desteklerinize ihtiyacım var