ftmayhan61- Merhaba hanımlar 37+3 günlük hamileyim. Doktor bana cumartesi günü gel çatı muayeneni yapacağım dedi. Bebeğin de suyu sınırda dedi. Öncelikle çatı muayenesi korkulacak kadar kötü mü? Suyunun sınırda olması sizce erken doğum için bir olasılık mı?
mkrgln ftmayhan61- cuma günü çatı muayenem yapıldı girene kadar aşırı aşırı korkuyordum. Ama yapıldıktan sonra kendime kızdım asla korkulacak birşey yokmuş boşuna stres yapmışım. 5 saniye sürüyo toplasan 10. Kasmayın sadece yeter 🫶
Yaprakdokumuseverr ftmayhan61- saniyelik bi işlem asla acımadı benim. Zaten haftanız ileri bu saatten sonra sorun oluşmaz diye düşünüyorum sınırdaysa doğursanız bile küveze girmez inşallah
Seymoshh ftmayhan61- hayıır kesinlikle korkmayın ya kendinizi kaasmadığınız sürece anlık bişey zaten relax olun rahat olun dr unuzu dinleyin inanın bunumu bu kadar büyütmüşler diyeceksiniz 4 normal doğum yapan biri olarak sadece dr unuzu dinleyin olumsuz yazılara negatif doğum hikayelerine ve kulaktan dolma bilgilere zihninizde yer vermeyin tüm anne adaylarına sesleniyorum herkesin biyolojisi farklı kimseyle kendinizi kıyaslamayın başaracağım yapabilirim bebeğime kavuşacağım gibi pozitif telkinlerde bulunun kendinize inş🫶🏻
ftmayhan61- mkrgln 5-10 saniyelik birşey ise eğer neden herkes bu kdar olumsuz konuşup can sıkıyor acaba 🥺 aşırı tedirginim bundan dolayı. Ne kadar can yakabilir ki anlayamadım yani. 😟
ftmayhan61- Yaprakdokumuseverr inşalllah zaten kilosunda iyi oğlumun sorun olmaz gibi ama henüz erken doğmasına da hazır değilim. Böyle bir durumda sezaryene mi alınır peki? Cumartesi günü haftlık kontrole gidince soracağım doktora ama içim içimi de yiyor açıkçası
mkrgln ftmayhan61- minik yanma hissedebilirsin sinek ısırığı demişlerdi gerçekten öyle. Bende hep kızdım insanları dinlediğim için kendim tecrübe etmeliydim dedim. Diyorum ya hiçbişeycik yok 5 saniye sürer biter rahatça kalkarsınız sonra 🫶🫶
ftmayhan61- Seymoshh umarım o an rahat olabilirim 🥺😟 keşke herkes de bu kadar motive edici konuşsa 🙏🏻 teşekkür ederim 🙏🏻
Bebekbeklrkn ftmayhan61- canım erken değil ki benimde 34 hafta erken doğum riski var en azından 10 gün dolsa daha iyi olur dedi senin haftan çok iyi bence
Bebekbeklrkn ftmayhan61- Daha bugün oldum korkulcak hiçbirşey yokmuş nefes al ver dedi o doktor o kadar 😊
Seymoshh ftmayhan61- olursun inş ayrıca haftan normal doğuma müsait ilk oğlumu bende 37+3 yada 4 tü doğum yaptım sen 38 haftalık olmuş olacaksın normalde olsa sezeryanda olsa haftan kurtarıyor zaten sorun yok inş iyi düşün iyi yaşa👌🏻
Zeyasln ftmayhan61- valla bana doktorum ayrı ebe ayrı bakmıştı bnm cnm yanmadı arkadaşıma bakıldığında yandığını söylemişti birazda bakan kişinin eliyle alakalı sanırım