Sunseett52 eger 1 hafta önce gittiginizde bu durumu anlattiysa normal dediyse sıkintınız yoktur. Yani simdi bende de akıntı oluyor. Hemde sürekli ama doktorum suyuna normal dedigi icin bende önemli olmadigini anladim. Ama dedim ya vucut yapisi cok farkli simdi sana normal akıntı olabilir desem ne olur ne olmaz. Doktorun en doğru bilgiyi verir cünkü burada hepimizin bünyesi bedeni cok farkli. Riske atma bebisi.. sağlıcakla kucağina gelsin 🥰