Hanımlar çok korkuyorum yardımcı olur musunuz 1 gün önce yoğun sıvı akışı geldi akıntı olmadığını anladım özel doktorum hemen acile gitmemi söyledi ben özele gittim tekrardan sıra beklememek için çataldan baktılar doktor zarlarımın yırtıldığını ama henüz açılmamın olmadığını söyledi bu haftalar oldukça riskli ve devam ederse gebelik sonlanır dedi devlete gönderdi 24 hafta aşşa bebekleri hiç bir hastane almaz kolay kolay dediler çok korktum çok ağladım devlete gittim orda da çatala baktılar suyumun 3-1 gitmiş sadece suyun yeterli açılma yok ama yüksek iltihap kapmışsın dedi suyunun geldiğini düşünmüyorum dedi bana ped gibi bişeyle test yaptılar normal dediler aşırı akıntın var dediler ve onun için fitil verdiler sizce normal mi olabiliyor mu çok korkuyorum daha 22 haftadayız aşırı oynamaya başladı uyuyamıyorum üzüntümden