aslikaya 😁 valla cumaya bende o heyecanı stresi yaşıyorum şuan açıklığım olursa aldırıcam kendimi doğuma bakalım bide suyuna falan baksın başıma ne gelecek acaba ilkinde bu günlerde tahminen az az suyum gelmişti bunda gelmeyince tırsıyorum her gebelikte aynı olmuyo işte değişik yaa her yönüyle sıkıntı stres