Aycella Korkma tatlım benim doktor 37-38 bu aralarda gelmesi doğumu çok kolaylaştıracağını söylemişti bana, fazla kilo aldıkça biraz daha zorlaşır doğum demişti, zaten sezeryanı genelde 37-38 haftaları için tarih veriyorlar arkadaşlarımdan biliyorum, ve kızların dediği gibi 35den sonrası bile geçmiyor erken doğum diye, ve nişandan sonra 5-6 gün bi hafta falan doğum başlamayabiliyor gayet güzel zamandasın korkma sakın 🙋🏻💕💕💕