Liyamm1 Merhabalar, Subat sonunda kayseride olaçagim Allah’in izniyle 24 haftalik olaçagiz,kayseride 3D/4D ultrason yaptirmak istiyorum ( sadece ultrason gebelik takibi degil) doktor önerileriniz bekliyorumm 💕🙏🏻 Tesekkür ederim 🌸
Liyamm1 Burcuneris arkadasim ona gitti hem dogumu dr zeki yilmaz yapti iyi doktor dedi sadece çok konusuyormus 😂 Ben dr aynur simur arasinda kaldim,dr özlem katırcı ve dr Özge idem karadağ.. Aceba hiç bu dr ile ilgili birseyler duydunuz mu? 💕
Burcuneris Liyamm1 Özlem katırcıyı duydum çok memnun olanda var gereksiz şişirildiğini söyleyende var. Zeki yılmaz çok tatlı ama ya 😅 birde Hüma Hastanesi cahit beyi övüyorlar ama usg leri nasıl bilmiyorum
Burcuneris Liyamm1 evet yapıyor baya kaliteli. Ama 2 3 hafta önceden randevu alın baya yoğun oluyor. Muayenesi uzun sürüyor