annelik_4 Kızlar 19 haftalık olduk ilk gebelik bir kaç kez sanki hafif kıpırtılar hissetmiş gibi oldum ama göbekten aşağıda hissediyorum ama burda bazıları elimi göbeğime koyunca hissediyorum diyor siz nerde hissetiniz 🥴
Hilalaktscbk annelik_4 O haftalarda kasıklarımda hissediyordum ben hatta sol kasığım acıyordu sık sık bebek ayağını dayayıp kendini ittiriyor demişti doktor 🤭
Kerimedemir annelik_4 ilk gebelik de anlasilmiyo hareket ediyorsa bile acabami diyosun 2. Gebelikte herşeyi anliysoun artık 😅ben diyorum hatta kızım daracık yerde hareket edemedi oğlan at koşturuyor
Adenala annelik_4 O haftalarda ben de kıpırtı gibi hissediyordum şimdi elimle biraz dürtünce o da dürtüyor 😂 arada horon tepiyor gece çok yaramaz
Ayyseek annelik_4 sol kasığımda hissetmiştim canım 17 haftalık falandım sende hissedersin vücudunu iyi dinle düz yat biraz öyle dur hafif de olsa hissediliyor canım
Yozgee Bebeğiniz tam altınızda zaten vajinanın üstünde orda hissetmeniz normal.. Evet içinizde katma hissini de hissedeceksiniz , altınıza da vuracak 😁 Haftaya daha belirgin olcak ve yerinizden zıplatacak çoğu zaman
Arzuanne annelik_4 ben öyle pıt pıt hissetmedim hiç genelde öyle diyorlar şuan 34 olduk erken doğum riski var sağlıkla gelsinler valla
annelik_4 Ayyseek inşallah canım bsyler olduğunu hissediyorum da işte ilk olunca ayırt edemiyor insan☺️
Ayyseek annelik_4 anlıyosun canım bebek hareketidir o şekerin yoksa az tatlı ye öyle yat hissedersin kesin canım
Eedaa151 16+5 de hissettim yemek yedikten sonra daha sık oluyor göbek deliğimin altına elimi koyunca balık kımıldar gibi kımıldıyor ❤️🍭🍬