Bazen öyle bir ağrı giriyor ki topallıyorum yada desteksiz yürüyemiyorum. Kalçama vuran ağrı oluyor bazen bacaklarım da kemiklerim sızlayarak ağrıyor ama en kötüsü bel ağrısı. Daha doktora söylemedim çünkü daha bugün şiddetlendi. Bu haftalarda bu şekilde ağrı çeken var mı ne önerirsiniz? Buarada spor yapmaya enerjim yok günde 2 km yürümeye çalışıyorum sadece 🥲