Hanımlar merhaba 36+1 günlük hamileyim. Gebeliğin başından beri bebeğimin duruş pozisyonu farklıydı. Şimdide tamamen makat geliş. Benim için aslında çokta önemli değil zaten sezeryandi ilk doğumum ama bebeğin ters olması sebebi bebekte anamoli olması falan diyor internette baktığımda canım sıkıldı. Biz anneler fazla pimpirikliyiz evet ama fazla taktım bunu kafama.