Kızlar merhaba 35 haftalığım yalnız bugün karnımda geçmeyen bir sancı var özellikle de ayaktayken Şuan uzanıyorum sağ kasığımda ve karnımda sancım var karnım sert değil ayaktayken çok sertleşme oluyor sizce bu doğum belirtisi mi böyle olup ta bi kaç gün sonra doğum yapan var mı