Bir-irem ekotom var GOP meydana yakın. Yılbaşı öncesi 8 bin dedi normal doğuma, yılbaşından sonra 10 11 bine sabitlerler dedi. Bende devlette tüm rutinleri bitirip ilk defa gittim oraya doktor çok ilgiliydi Azeri sanırım,tüm hastane tahlil geçmişimi inceledi,memnun kaldım ben . Muaynesi yılbaşı öncesi 500 liraydi.daha önce gopta belde tıp,şafak hastanesi, bilge hastanesi,özel Rami bunları da aylık olarak gidip ölçüp tarttim doktorlarından haz almamıştım.