31+4 haftalığız yarın doktor kontrolümüz var 25.haftadan beridir gitmedik bi görelim bebişimizi bakalım kaç kilo olmuş 🙈 gebeliğim dilime diken en başından beridir güzel geçti inşallah sonuna kadar da böyle devam eder. Sadece tek sıkıntım geceleri asla uyuyamamak ve sık sık tuvalete kalkmak.. gündüzleri 1-2 saat şekerleme yapıyorum geceleri uyuyamadığım için işte 5-6 saatlik uykuyla tüm günü geçirmeye çalışıyorum. Birde bu aralar huzursuz bacak sendromu başladı bende ayaklarım ve bacaklarım inanılmaz kasılıyor hep böyle olduğu yerde sallama veya hareket ettirme ihtiyacı duyuyorum. Karnım git gide daha da büyüyor ve inanılmaz ağırlaştırılmış hissediyorum 7.ayıma kadar karnım neredeyse hiç yoktu 🙈 artık bu haftadan sonra yavaştan kıyafetlerini yıkayıp ütüleyip çantamızı hazırlamaya başlayacağım bakalım. Bizde durumlar böyle 😊