nurikbal_06 Hayrisko Doğumun normal olucaksa doktorun pekte önemi yok ebeler yaptırıyor zaten ben İlknur Çöl Madendag a gidiyorum ama randevusu zor bulunuyo, Mustafa Oğuz Yılmaz ve Şeyma Daglituncezdi Çam’da iyiler bunlardan memnun kaldım