Falancahanim doğum sürecinde saatlerce doğumhanede beklemek içimi daraltıyor yanımda bir yakınım olsun istiyorum ama kimseyi almıyorlar telefona bile bırak demişlerdi yalnızlık korkuttu sanırım, servise alsalar suni vermek gerekirse ya da doğum vakti gelene kadar daha iyi değil mi gibi düşündüm 😁 doğumhanede zaten 3 tane yatak vardı 😅