Zmraa bu nasıl bir oran yani hani ben saglikciyim , prematüre çocuklarla uğraşıyorum da yani daha 7 haftaliksiniz, daha hastanede bu şekilde ölen bebek görmedim bu oran çok degilmi. Başka bir dr la mi takipli gitseniz yazık degilmi daha bukadarcikken strese sokmaya hem anneyi hem bebegi