sema12340 Ahmet beyi bilmiyorum ama prof. İzzet Şahin hocaya gidiyorum bi tanıdığım 3 ay önce onda doğum yaptı bende o vesileyle İzzet hocaya gitmeye başladım çok ama çok iyi bir doktor herşeyi tane tane detaylı bir şekilde anlatıp içini rahatlatıyor çok babacan bir şekilde yaklaşıyor tavsiye ederim 🌺