cumartesi günü burada post atmıştım … doğum belirtisi mi falan diye hatırlarsanız o gün benim belimden göbeğimin altına vuran ağrılar sebebiyle evimin önündeki hastaneye gittim nst çekildim ve düşündüğüm gibi düzenli sancılarım başlamış ve şiddeti de artmıştı (orada kadın doğum doktoru yok) ilçeden merkezdeki hastaneye gitmeye karar verdik yola koyulduk tabi benim sancılar şiddetini daha da arttırıyor yolu yarıladıktan sonra (1 saat sürüyor) yolların kapalı olduğunu gördük heyelan olmuş kayalar falan düşmüş merkeze ulaşım yok orada kaldık bi yarım saat geri dönsek doktor yok ambulansı aradık olay yerine geldiler beni aldılar geri evimin ordaki hastaneye getirdiler sancılarım 3 dk da bir vuruyordu artık.. açılmama baktılar 5.5-6 cm açılmam olmuş orada bekledim sağı solu arıyorlar hastaneleri doktor varmı falan diye en sonunda başka bi şehrin sınırındaki hastaneye ulaşabildik doktor raporlu olduğu halde hastaneye geleceğini benide acilen oraya getirmelerini söyledi biz ambulansa bindik yoka koyulduk tabi her ihtimale karşı ambulansa bir ebe verdiler sancılarım sıklaşınca hastaneye gideceğimiz yol 1-1.5 saat sürüyor yollar da kötü anlayacağınız ben bütün sancıyı açılmayı yolda çektim hastaneye vardık direkt nst açılmaya baktılar 7.5-8 cm açılmam olmuş hemen beni hazırladılar doğuma aldılar ben tabi normal doğumdan aşırı korkan biriydim doktora yalvarıyorum beni sezeryana al falan diye acıdan kafam gitmiş iyice zaten doğumum başlamış anlatacağınız acil bi durum olursa alacam diyordu doktor da en son çaresiz olduğumu anlayıp doktor ve ebeler ne dediyse uydum onlara 10-15 ıkınmaya bebişe kavuştum o saniye o kadar rahatladım ki derin bi oh çektim tabi o ana kadar neler yaşadığımı da bir Allah bir de ben bilirim öldüm öldüm dirildim diyebilirim dikişim falan atıldı ve doğum macerası o dakika bitti o bebeği koklayınca görünce her şeyi unutuyorsunuz gerçekten ben yine kolay doğurmuşum doktorun diyişine göre 17-30 dan beridir sancı çektim 22.15 de doğum yaptım 1 saat falan sürmüştür yani doğurmam her ne kadar talihsiz şey yaşasakta oğlumuza sağlıkla kavuştuk ve ben de artık bir anneyim buralara anca gelebildim çünkü minik bebişin bana her daim ihtiyacı var 🩶🫶 merak ettiklerinizi sorabilirsiniz..