annesinincivcivi1 Kızlar yarın hastaneye gideceğim doktor çatı muayenesi yapar mı bu haftada çok korkuyorum ve hiç nst girmedim bu vakte kadar yarın nst ister mi. 🥰
Kuzeyozum annesinincivcivi1 nst ister nst çok basit zaten korkmayın hiç sadece karnınıza bağlayacaklar ama çatı muaynesini bende bilmiyorhm bende cuma gidicem 36 oluyorum bende merakla bekliyorum
Seymoshh annesinincivcivi1 ilk nst ister nst dediğimiz şeyde karnına iki ped takıp bebeğin kalp atımını ve sancı durumunu takip ederler eğerki nst de düzenli sancı görülürse çatı muayenesi olur
Mevlude_Sahin annesinincivcivi1 Nst ister, ben 33 lerde girmiştim. Çatı muayenesini de her seferinde temizlenip gittim ama doktorum hiç yapmadı 36 da gittiğimde haftaya çatı muayenesi yaparız demişti. Sonra ki hafta yapmıştı çatı muayenesi ve 2 gün sonra doğuma alınmıştım.
minibebisim annesinincivcivi1 ben 37de çatı muayenesi oldum acilde, doktor iki parmağını sokarak muayene ediyo biraz baskı hissediyosunuz onun dışında ağrı acı vs yok 🤗 ben de çok korkuyodum hatta herkes çatı muayenesi sonrası doğurdum kanamam oldu vs yazıyodu bana hiçbişi olmadı 🤣
Mevlude_Sahin Mucizemibekliyorum_ Hayır, sancılarım vardı ve açılmam olmadığı için bebekte taşikardi olduğundan sezeryan oldum.
htcktkym Ben 32 haftadan beri nst ye giriyorum ilk çatı muayenesini 37 de yaptı şuan 38+2 deyim şimdiye kadar 3 kez kontrol etti açılma vs var mı diye yoktu ne nişan geldi ne doğum yaptım nede sancı var herkes ondan sonra doğuruyor bizde tık yok😂
htcktkym Bussraablg dediğim gibi ben 32 den beri her hafta giriyorum o zamandan beri de sancım vesaire yok ilk girdiğimde de yoktu sancım olsa doğururdum herhalde şimdiye bu düşünceniz yanlış bence ve doktordan doktora da farklılık gösterir
Rabiabss annesinincivcivi1 çatı muayenesinden korkmayın öyle dayanılmıcak bi acı değil sadecee kendinizi kasmayın rahat olun zaten 1 dakikalık biley bile değil