Esra_Omer_21 Ahmet beyden bende memnun kaldım canım seninle konuşmuştuk iyi ki gitmişim her şey söylediğin gibi geçti şükür sağlıklıymış bebeğim hiç yerinde durmadı doktor espiriler yaptı güldük eşimle beraber izledik hem normal hemde renkli ultrason çıktısıda verdiler raporla beraber Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🥰