Merhaba, perinatolojide detaylı ultrason baktırdım, kalbinde sol kola gitmesi gereken damar sağ taraftan çıkıp nefes ve yemek borusunun arkasından dolaşıp sol kola gidiyormuş. ARSA bulgusu olarak adlandırılıyor. Böyle bir durumla karşılasan veya gebelikte gören doğum yapan birileri var mı sizlerin doktoru ne dedi durum ne ve kaçıncı haftdasınız merak ettim. Şimdiden teşekkür ederim ♥️🙏🏻