seymaa7 Kızlarr kendi doktorum şu zaman alırız diye bir şey demedi henüz ama çoğu hastasının 35-36.haftalarda dikişlerini aldığını söylemişti nasıl oluyor serklaj olduğumuz zamanki gibi aynı ücreti yine mi ödüyoruz
Nurmert seymaa7 dikiş aldırmak için ekstra para ödemedim ben , ama çoğu doktor 36-37de alıyor dikişleri , benim doktorum direk doğum olacağı sabah alıp dikişi başlattı mesela