parasetamoll Kader123 ben e bebekten owli korse aldım doğumdan sonra karnım ekşimiş hamur gibi olmuştu hemen 1 gün sonrası kullandım çatlaklar oluşmaya başlıyordu 18. Günüm bayağı etkisini gördüm daha da sıkı yapıyorum hele de ev işleri vs esnasında.
Benay Kader123 bende alacağım ama hangi bedeni almam gerektiğini bilmiuorum şimdi 75 kiloyum Doğuma kadar kaç kilo olurum bilmiuorum hayatımda hiç korse kullanmadım ölçü istiyorlarmış iyi de karnım kocaman şuan nasıl ölçü vereyim
emineaydn İnstagramdan Embakorse derim baskada bişey demem 😊 Kader123 instagramdan Emba korseyi incele.kendim kullanmadm ama yaknm kullandı kılolar gtti smdi bir küçük bedenini bir daha sipars verdi.
Kader123 parasetamoll kaç beden alcaz bilmiyorum orda denetiyolar mı ki🙄hem yapısı kalın mı sert mı rahatsız etti mi?fiyatı ne kadardı?sizin doğum sezeryan mıydı?Ne çok sordum 🙃
Kader123 Doğumuma 10 gün kaldı ve ben korse giymem gerektiğini düşünüyorum tanıdıklarımın çoğu sezeryanlı olmalarına rağmen giydiklerini söylüyorlar.ilk etapta bana şu cırt cırtlı olanlar mantıklı geliyor.fiyat ta önemli tabiki hiç olmadı medikalden uygun fiyata abdominal doğum sonrası korse alcam bu gidişle bu hafta medikallere bakıyım en iyisi...
Kader123 emineaydn Benay aynen o yüzden internetten almak istemedim üzerime olmazsa ikinciyi alamam valla.esim kafayı yer 🙃
Kader123 parasetamoll bende 80 kiloyum banada s m olur o zaman.bu arada çok teşekkür ederim deneyimini paylastigin için
Kader123 parasetamoll 😅😅alemsin yaa.muhallebi gibi olcak karnım lıkır lıkır bi de oynuyormuş ahahaha😅😅
parasetamoll Kader123 139₺ ne kalın ne de sert rahatsız etmiyor bel desteği var ben normal doğum yaptım S/M aldım çok varsa kilonuz Bi üst bedeni alırsınız
Bskrt Kader123 ilk başta şu bel fıtığı için olan yünlü korselerden takmayı düşünüyorum, çok fazla sıkmadan Sonra da yamune korsem var onu kullanıcam
Kader123 Bskrt bencede en mantıklısı 👍ilk önce cırt cırtlı belden sarmalı kullanılmalı. Ha bu arada yamuna marka mı model mı nasıl oluyo?