baby58 Üç isim arasında kaldım şuan için Karan dedm Ama kuzey ve barlasta aklımı çeliyor sizce hangisi ?
Zbsbzc1 Ayy bende karan barlas kıvanc aren düşünüyordjm şuan karan ve barlas arasındayım ama barlas sanki daha az koyulan bir isim suanda
baby58 Zbsbzc1 Barlasta yaygınlaşıyor 😃 kuzey zaten yaygın ama soylenimi güzel Karan da güzel anlamı falan bilemiyorm çok kararsızım
Zbsbzc1 baby58 benım suan cevremde cok yok karen var kuzey var aden var . Yoksa aren düşündüm o isme uyuyordu karanda karen var dıye iptal ettm barlas dedm ama doguma kadar degısmesse iyi bısey 😀
Zbsbzc1 baby58 biz aynı yerde degılz sonucta benm cevremde yoksa sıkıntı degıl elbet türkiye genelinde olcak 😀 o kadarını dusunursek isimsiz kalır cocuk