Mucizem24 Anonim1_23 benim ablam Tam 35′te doğum yaptı bebeğin kilosu sağlığı iyiydi hemen yanına getirdiler Ertesi gün de eve döndüler Maşallah 5 yaşında şimdi🥰
havakervan Anonim1_23 35+6 da geçen hafta suyum geldi. Normal doğum yaptım 2800 doğdu bebişim. Çok şükür hiçbir sorun olmadı ertesi gün taburcu olduk. Bir şey olmaz Allah’ın izniyle canım dua et korkma bebek etkilenmesin
Anonim1_23 umrumdadegil evet başlık açtığımda gittim iyi dedi suyu bu sabah yatağa kadar ıslandım bu akşam tekrar gitti. Suyu azalmış dedi ciğer geliştirici yaptılar erken doğum riski var diye yarın tekrar gel dedi tekrar bakıcak 🤲🏻❤️
Anonim1_23 Mucizem24 oy maşllah inşallah bende küveze alınmasından çok korkuyorum şuan kilosu 3 kilo inşallah alınmaz 🤲🏻