Arya10 Kızlar normalde bugün yumurtlama günüm hesaplamama göre ama hiç akıntım falan yok acaba değerlendirim mi yoksa yarını mı bekliyim
Babykalamar Arya10 yumurtlama her ay ayni gun olmazki belki uc gun sonra uc gun once olacak. akinti yoksa yumurtlama oldugunu zannetmiyorum
Arya10 Limonlukekkk ama normalde şeffaf akıntı oluyor ya canım hiç gelmedi diye ikilemde kaldım ya neyse spermler yarında canlılığını korur inşallah