Esrabilgeeemom selam canm bu şekilde zaman kaybetmek seni daha çok korkutmali , belki tedavi ile gecirecegin zamanı Dr a gitme korkularınla geçiriyorsun. Belki hicbirsey yok diyecekler belki tedavi diyecekler belirsizlik insanı yer bitirir. Ben bekarken yıllık kontrol olurdum düşün yani belki sağlıkçı oldugum için belki çok çocuk istediğim için 24 yaşımdan buyana hep gittim 34 dünde evlendim 4. Ayda başladım Dr a niye olmuyor diye eşimle birbirimize girdik Dr a gidiyorum diye. Velhasıl i ne kavgalarla ikna olup Dr a gitti eşim ve 1 yıl eşimi ikna etmekle 1 yıl tedavi ve tüp bebekle geçti hala ona çok kızarım hemen gitseydik bukadar zaman kaybetmeyecektik 36 da anne olacağım inşallah, bence korkularını bırak kenara anne olmak istiyorsan koşarak Dr a gitmelisin umutla sevinçle 💕