ne kadar sıklıkla doktora muayeneye gidiyosunuz, 16+5 deyim bu haftalarda tarama testlerinden başka önemli bişey yok bunun içinde doktora gitmek istemiyorum. 20 . haftaya doğru detaylı ultrason var o zaman gidiyim diyorum. Ters giden bi durum olmadıkça bu haftalarda gitmeme gerek var mı sizce?