Kızlar 11. haftamda şiddetli bel ve kasık ağrısı eşliğinde kanamam oldu şu an 18 haftalığım hala devam ediyor günlerce hastanede yattım günde 3 tane progestan kullanıyorum proluton iğne yaptırıyorum en son cuma günü gittim doktora bebeğin düşmez öyle bir risk yok ama bu kanama 24. 25. Haftaya kadar sürer dedi . Ama içim hiç rahat değil bu kanamalar beni korkutuyor aranızda yaşayan oldu mu acaba bu durumu ?